نحوه نصب نرم افزار های حسابداری روی سیسیتم های 64 بیتی

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که یک نرم افزار حسابداری تهیه کرده اید و بعدا متوجه می شوید که در سیستم تان نصب نمی شود ! یکی از رایج ترین این خطاها مربوط به سازگار نبودن نرم افزار با سیستم های 64 بیتی میباشد.

نکته ای که باید خدمت شما کاربران گرامی باید عرض کنیم این است که قبل از تهیه نرم افزار های حسابداری ابتدا مشخصات سیستم خود را بررسی کنید و ببینید که سیستم تان 32 بیتی است یا 64 بیتی ؟ سپس توضیحات مربوط به نرم افزار را مطالعه کنید و سازگاری آن با انواع سیستم های 32 و  64 بیتی را بررسی کنید .


ﺍﺳﻨﺎﺩ ﺗﺠﺎﺭﯼ

ﺍﺳﻨﺎﺩ ﺗﺠﺎﺭﯼ
ﺍﺳﻨﺎﺩ ﺗﺠﺎﺭﯼ ﺩﺭ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﺗﺠﺎﺭﺕ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻧﺸﺪﻩ ﻭ ﺣﻘﻮﻗﺪﺍﻧﺎﻥ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﻨﺎﺩ ﺩﻭ ﻣﻔﻬﻮﻡ ﻋﺎﻡ ﻭ ﺧﺎﺹ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺍﻧﺪ.
ﺍﺳﻨﺎﺩ ﺗﺠﺎﺭﯼ ﺑﻪ ﻣﻔﻬﻮﻡ ﻋﺎﻡ ﺑﻪ ﮐﻠﯿﻪ ﺍﺳﻨﺎﺩﯼ ﮐﻪ ﻣﯿﺎﻥ ﺑﺎﺯﺭﮔﺎﻧﺎﻥ ﺩﺭ ﺭﻭﺍﺑﻂ ﺗﺠﺎﺭﯼ ﻣﻮﺭﺩ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻗﺮﺍﺭ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﺩ ﮔﻔﺘﻪ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﮐﻪ ﻋﻼﻭﻩ ﺑﺮ ﺑﺮﺍﺕ , ﺳﻔﺘﻪ ﻭ ﭼﮏ , ﺍﺳﻨﺎﺩﯼ ﺍﺯ ﻗﺒﯿﻞ: ﻗﺒﺾ ﺍﻧﺒﺎﺭ , ﺍﺳﻨﺎﺩ ﺩﺭ ﻭﺟﻪ ﺣﺎﻣﻞ , ﺑﺎﺭﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎﯼ ﺣﻤﻞ ﻭ ﻧﻘﻞ , ﺍﻭﺭﺍﻕ ﺑﻬﺎﺩﺍﺭ , ﺍﻭﺭﺍﻕ ﻗﺮﺿﻪ , ﺍﻭﺭﺍﻕ ﺳﻬﺎﻡ ﻭ ... ﺭﺍ ﺷﺎﻣﻞ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ.
ﺍﻣﺎ ﺍﺳﻨﺎﺩ ﺗﺠﺎﺭﯼ ﺑﻪ ﻣﻌﻨﺎﯼ ﺧﺎﺹ ﺻﺮﻓﺎ ﺷﺎﻣﻞ: ﺑﺮﺍﺕ , ﺳﻔﺘﻪ ﻭ ﭼﮏ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ. ﻭﯾﮋﮔﯽ ﻣﺸﺘﺮﮐﯽ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﻣﻮﺍﺭﺩ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺳﺎﯾﺮ ﺍﺳﻨﺎﺩ ﺗﺠﺎﺭﯼ ﻣﻤﺘﺎﺯ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ: ﺍﯾﻦ ﺍﺳﻨﺎﺩ ﻫﻢ ﻣﻌﺮﻑ ﻭﺟﻪ ﻭ ﻃﻠﺐ ﺑﻮﺩﻩ ﻭ ﻫﻢ ﻗﺎﺑﻞ ﻇﻬﺮ ﻧﻮﯾﺴﯽ ﻭ ﺍﻧﺘﻘﺎﻝ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﻨﺪ , ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﺳﺎﯾﺮ ﺍﺳﻨﺎﺩ ﺗﺠﺎﺭﯼ ﻫﯿﭽﮕﺎﻩ ﺍﯾﻦ ﺩﻭ ﺧصیصه ﺭﺍ ﺑﺎ ﻫﻢ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﮔﺮ ﻗﺎﺑﻞ ﺍﻧﺘﻘﺎﻝ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﻣﺜﻞ ﻭﺭﻗﻪ ﺳﻬﺎﻡ ﺩﯾﮕﺮ ﻣﻌﺮﻑ ﻭﺟﻪ ﻭ ﻃﻠﺐ ﻧﯿﺴﺘﻨﺪ ﻭ ﺍﮔﺮ ﻣﻌﺮﻑ ﻭﺟﻪ ﻭ ﻃﻠﺐ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﻣﺜﻞ ﺑﺎﺭﻧﺎﻣﻪ ﺩﯾﮕﺮ ﻗﺎﺑﻞ ﺍﻧﺘﻘﺎﻝ ﻧﯿﺴﺘﻨﺪ.


آموزش مکاتبات اداری

برای همه اشخاص ،به خصوص حسابداران پیش آمده که نامه ای به اداره یا سازمان یا مؤسسه ای را باید تهیه و ارسال کنند . اما آیا نحوه نوشتن یک نامه اداری را می دانیم ؟ آیا اصول و قواعد نحوه نوشتن یک مکاتبه اداری را در نامه خود رعایت کرده اید ؟

نحوه نوشتن یک نامه اداری خیلی مهم است ،زیرا این نامه نوع شخصیت و دانش شما را برای طرف مقابل بیان میکند.پس خوب است که با نحوه صحیح نوشتن نامه اداری آشنا شویم !

در این مبحث ما یکسری فایل های PDF را در اختیارتان قرار میدهیم که با بیانی ساده و صریح اصول و نحوه نگارش یک نامه اداری را آموزش می دهد .


مدیریت چیست ؟

تعریف مدیریت
تاکنون، تعاریف متعددی برای مدیریت ارائه شده است. برخی از مهم‌ترین تعاریفی که ارائه شده، به قرار زیر است:
- هنر انجام امور با و به‌وسیله دیگران
- فرایندی که طی آن تصمیم‌گیری در سازمان‌ها صورت می‌پذیرد
-انجام وظایف برنامه‌ریزی، سازماندهی، رهبری، هماهنگی و کنترل
-علم و هنر هماهنگی کوشش‌ها و مساعی اعضای سازمان و استفاده از منابع برای نیل به اهداف سازمانی
-بازی کردن نقش رهبر، منبع اطلاعاتی، تصمیم‌گیرنده و رابط برای اعضای سازمان


 


 

فنون مذاکرات-فصل چهارم

فصل چهارم-تحلیل زبان بدن

رفتارها به مباحث روانشناختی و محیطی و فرهنگی و ... بر می گردند اما زبان بدن جدای از اینهاست.
می توان از روی یکسری رفتارهای ثابتِ شخص، به احساس و فکر او پی برد.
زبان بدن در مذاکرات خیلی گسترده نیست و ما به بخشهای شایع آن می پردازیم.
زبان بدن، زبان بی صدایی است که مفاهیمی را مخابره می کند بدون آنکه صدایی داشته باشد. برای آنکه بدانیم طرف مذاکره ای، موافق یا مخالف حرف ماست و برای رسیدن به پشتوانه های فکری او (تا چقدز منطبق با چیزی است که می گوید)، زبان بدن می تواند تأکیدی بر سایر تشخیص های ما باشد.
اولین بخش زبان بدن به حریم ها برمی گردد. نخوه قرار گرفتن افراد در مذاکره به هنگام سخن گفتن ما اهمیت پیدا می کند.
نحوه ایستادن یا نشستن افراد هم پیام هایی را مخابره می کند.




فنون مذاکرات-فصل سوم

تحلیل رفتارهای انسانی

بعضی ها رفتار را از زبان بدن جدا می دانند و بعضی ها یکسان.
رفتارها ژست را هم شامل می شوند. ژست در زبان بدن وارد نمی شود. خیلی از رفتارهای انسانی ماهیتاً پیامی را مخابره نمی کنند و فقط تأثیر زیبایی شناختی دارند (و گاهی زیبا و گاهی ناپسند به نظر می آیند). زبان بدن در مذاکرات متفاوت است.
رفتارها خیلی به نوع شخصیت افراد، برمی گردد اما خیلی از حرکات زبان تنی ربطی به شخصیت ندارند.
شاید بتوان گفت که حرکات اندامی کنشی انسان رفتار و حرکات اندامی واکنشی زبان بدن است.
بهتر است برای پرداخت به رفتارها، از دید شخصیت شناسی وارد شویم.



کل صفحات : 65 صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 ...64 65 صفحه بعد