فنون مذاکرات-فصل دوم

مبانی تحلیل

تعریف

مبانی تحلیل: نوع نشستن، ظاهر، چهره، نحوه حرف زدن، رفتار، استفاده از سوالات، برخورد ها و واکنشها نسبت به جملات خاص، نوع پرداخت به بحث از طرف مقابل (اینکه از کجا شروع می کند، چگونه ادامه می دهد و به کجا می رساند).
بحث اولویتها و هدف در مذاکره مهم است که اگر شکل نگیرد نمی توانیم به منافع دست یابیم.
کلید اصلی مذاکره این است که یا باید هر دو نفر به منافعشان دست یابند و یا هر دو راضی از این مذاکره باشند.


برچسب ها : فنون مذاکرات

فنون مذاکرات-فصل اول

ارتباطات
در ارتباطات دوسوی یک رابطه باید ایجاد شود: یک «فرستنده» و یک «گیرنده».
ارتباطات موثر یعنی : فهمیدن و فهمیده شدن. ارتباطات در دو سطح «کلامی» و «غیر کلامی» مطرح می شود.
- در ارتباطات کلامی به ابزاری به اسم کلام نیاز داریم.
- در ارتباطات غیر کلامی، دیدن ملاک ماست و نه شنیدن.
دانشمندان علوم ارتباطی معتقدند: «بالای 70 % ارتباطات ما غیر کلامی است».
انواع ارتباطات کلامی: مناظره، گفتگو، مباحثه، سخنرانی و مذاکرات.

فصل دوازدهم-مقررات مختلف


ماده110- سازمان از پرداخت هر گونه ماليات و عوارض اعم از نوسازي و غيره و پرداخت هزينه تمبر دعاوي معاف است،همچنين سازمان و سازمان تامین خدمات درماني از پرداخت حقوق و عوارض گمرگي آن قسمت از داروها و تجهيزات و لوازم بيمارستانها و درمانگاهها كه معافيت آنها قبلا" مورد تائيد وزارت امور اقتصادي و دارائي قرار گرفته است معاف خواهند بود . 


ماده111- مستمري از كار افتادگي كلي و مستمري بازنشستگي و مجموع مستمري بازماندگان در هر حال نبايد از حداقل مزد كارگر عادي كمتر باشد .  



فصل یازدهم- تخلفات و مقررات کیفری

ماده97- هر كس به استناد اسناد و گواهي هاي خلاف واقع يا با توسل به عناوين و وسائل تقلبي از مزاياي مقرر در اين قانون بنفع خود استفاده نمايد يا موجبات استفاده افراد خانواده خود يا اشخاص ثالث را از مزاياي مذكور فراهم سازد بپرداخت جزاي نقدي معادل دو برابر خسارات وارده به سازمان تا‌مين خدمات درماني يا اين سازمان و در صورت تكرار به حبس جنحه‌اي از 61 روز تا شش ماه محكوم خواهد شد .
 
ماده98- این ماده لغو شده است
كارفرماياني كه در موعد مقرر در اين قانون حق بيمه موضوع قانون را پرداخت ننمايند علاوه بر تاديه حق بيمه به پرداخت مبلغي معادل نيم در هزار مبلغ عقب افتاده براي هر روز تاخير بابت خسارت تاخير ملزم خواهند بود اين خسارت نيز به ترتيب مقرر در ماده 50 اين قانون وصول خواهد شد . 



کتاب آئین رفتار حرفه ای برای حسابداران حرفه ای

 

اگر شما هم حسابدار هستید و میخواهید بدانید که حسابداران حرفه ای چگونه به این جایگاه رسیده و موفق شده اند،دیگر نگران نباشید!!

چون ما اینجا کتابی را قرار داده ایم که در آن نکات و رازهای موفقیت حسابداران حرفه ای نوشته شده و شما میتوانید با مطالعه این کتاب به این راز پی ببرید !!

در این کتاب رازها و نکات مهمی که همه حسابداران حرفه ای با رعایت این موارد موفق شده اند ، گردآوری شده است .

این کتاب در 196 صفحه توسط "مرکز آموزش و تحقیقات حسابداری و حسابرسی حرفه ای جامعه حسابداران رسمی ایران" تهیه و تنظیم شده است .


 

جزوه حسابداری صنعتی 1

جزوه حسابداری صنعتی ۱ برگرفته از کتاب جمشید اسکندری

در این جزوه آموزشی به صورت خلاصه نکات مهم و کلیدی حسابداری صنعتی 1 به همراه ذکر مثال و توضیحات ،بیان شده و در قالب فایل PDF گردآوری شده است .


مباحثی که در این جزوه به آن پرداخته شده است :


- کلیات ، مفاهیم و طبقه بندی هزینه ها

- گزارشات هزینه برای برنامه ریزی و کنترل

- تهریف سربار ، سربار پیش بینی شده ،سربار جذب شده و واقعی

- حسابداری مواد ،دستمزد و سربار

- تسهیم هزینه های سربار دوایر خدماتی

- هزینه یابی سفارش کار

- هزینه یابی مرحله ای

- گزارش هزینه تولید




برای دانلود کلیک کنید .

 

کل صفحات : 65 صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 ...64 65 صفحه بعد