iranhesabdar :: ایران حسابدار - 4






تبليغ تبليغ

اسلاید شو

فنون مذاکرات-فصل چهارم

فصل چهارم-تحلیل زبان بدن

رفتارها به مباحث روانشناختی و محیطی و فرهنگی و ... بر می گردند اما زبان بدن جدای از اینهاست.
می توان از روی یکسری رفتارهای ثابتِ شخص، به احساس و فکر او پی برد.
زبان بدن در مذاکرات خیلی گسترده نیست و ما به بخشهای شایع آن می پردازیم.
زبان بدن، زبان بی صدایی است که مفاهیمی را مخابره می کند بدون آنکه صدایی داشته باشد. برای آنکه بدانیم طرف مذاکره ای، موافق یا مخالف حرف ماست و برای رسیدن به پشتوانه های فکری او (تا چقدز منطبق با چیزی است که می گوید)، زبان بدن می تواند تأکیدی بر سایر تشخیص های ما باشد.
اولین بخش زبان بدن به حریم ها برمی گردد. نخوه قرار گرفتن افراد در مذاکره به هنگام سخن گفتن ما اهمیت پیدا می کند.
نحوه ایستادن یا نشستن افراد هم پیام هایی را مخابره می کند.




ادامه ي مطلب

فنون مذاکرات-فصل سوم

تحلیل رفتارهای انسانی

بعضی ها رفتار را از زبان بدن جدا می دانند و بعضی ها یکسان.
رفتارها ژست را هم شامل می شوند. ژست در زبان بدن وارد نمی شود. خیلی از رفتارهای انسانی ماهیتاً پیامی را مخابره نمی کنند و فقط تأثیر زیبایی شناختی دارند (و گاهی زیبا و گاهی ناپسند به نظر می آیند). زبان بدن در مذاکرات متفاوت است.
رفتارها خیلی به نوع شخصیت افراد، برمی گردد اما خیلی از حرکات زبان تنی ربطی به شخصیت ندارند.
شاید بتوان گفت که حرکات اندامی کنشی انسان رفتار و حرکات اندامی واکنشی زبان بدن است.
بهتر است برای پرداخت به رفتارها، از دید شخصیت شناسی وارد شویم.



ادامه ي مطلب

فنون مذاکرات-فصل دوم

مبانی تحلیل

تعریف

مبانی تحلیل: نوع نشستن، ظاهر، چهره، نحوه حرف زدن، رفتار، استفاده از سوالات، برخورد ها و واکنشها نسبت به جملات خاص، نوع پرداخت به بحث از طرف مقابل (اینکه از کجا شروع می کند، چگونه ادامه می دهد و به کجا می رساند).
بحث اولویتها و هدف در مذاکره مهم است که اگر شکل نگیرد نمی توانیم به منافع دست یابیم.
کلید اصلی مذاکره این است که یا باید هر دو نفر به منافعشان دست یابند و یا هر دو راضی از این مذاکره باشند.


ادامه ي مطلب

برچسب ها : ,

فنون مذاکرات-فصل اول

ارتباطات
در ارتباطات دوسوی یک رابطه باید ایجاد شود: یک «فرستنده» و یک «گیرنده».
ارتباطات موثر یعنی : فهمیدن و فهمیده شدن. ارتباطات در دو سطح «کلامی» و «غیر کلامی» مطرح می شود.
- در ارتباطات کلامی به ابزاری به اسم کلام نیاز داریم.
- در ارتباطات غیر کلامی، دیدن ملاک ماست و نه شنیدن.
دانشمندان علوم ارتباطی معتقدند: «بالای 70 % ارتباطات ما غیر کلامی است».
انواع ارتباطات کلامی: مناظره، گفتگو، مباحثه، سخنرانی و مذاکرات.

ادامه ي مطلب

برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , ,

قانون تأمین اجتماعی-فصل دوازدهم

فصل دوازدهم-مقررات مختلف


ماده110- سازمان از پرداخت هر گونه ماليات و عوارض اعم از نوسازي و غيره و پرداخت هزينه تمبر دعاوي معاف است،همچنين سازمان و سازمان تامین خدمات درماني از پرداخت حقوق و عوارض گمرگي آن قسمت از داروها و تجهيزات و لوازم بيمارستانها و درمانگاهها كه معافيت آنها قبلا" مورد تائيد وزارت امور اقتصادي و دارائي قرار گرفته است معاف خواهند بود . 


ماده111- مستمري از كار افتادگي كلي و مستمري بازنشستگي و مجموع مستمري بازماندگان در هر حال نبايد از حداقل مزد كارگر عادي كمتر باشد .  



ادامه ي مطلب

برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

قانون تأمین اجتماعی-فصل یازدهم

فصل یازدهم- تخلفات و مقررات کیفری

ماده97- هر كس به استناد اسناد و گواهي هاي خلاف واقع يا با توسل به عناوين و وسائل تقلبي از مزاياي مقرر در اين قانون بنفع خود استفاده نمايد يا موجبات استفاده افراد خانواده خود يا اشخاص ثالث را از مزاياي مذكور فراهم سازد بپرداخت جزاي نقدي معادل دو برابر خسارات وارده به سازمان تا‌مين خدمات درماني يا اين سازمان و در صورت تكرار به حبس جنحه‌اي از 61 روز تا شش ماه محكوم خواهد شد .
 
ماده98- این ماده لغو شده است
كارفرماياني كه در موعد مقرر در اين قانون حق بيمه موضوع قانون را پرداخت ننمايند علاوه بر تاديه حق بيمه به پرداخت مبلغي معادل نيم در هزار مبلغ عقب افتاده براي هر روز تاخير بابت خسارت تاخير ملزم خواهند بود اين خسارت نيز به ترتيب مقرر در ماده 50 اين قانون وصول خواهد شد . 



ادامه ي مطلب

برچسب ها : , , , , , , ,

کتاب آئین رفتار حرفه ای برای حسابداران حرفه ای

کتاب آئین رفتار حرفه ای برای حسابداران حرفه ای

 

اگر شما هم حسابدار هستید و میخواهید بدانید که حسابداران حرفه ای چگونه به این جایگاه رسیده و موفق شده اند،دیگر نگران نباشید!!

چون ما اینجا کتابی را قرار داده ایم که در آن نکات و رازهای موفقیت حسابداران حرفه ای نوشته شده و شما میتوانید با مطالعه این کتاب به این راز پی ببرید !!

در این کتاب رازها و نکات مهمی که همه حسابداران حرفه ای با رعایت این موارد موفق شده اند ، گردآوری شده است .

این کتاب در 196 صفحه توسط "مرکز آموزش و تحقیقات حسابداری و حسابرسی حرفه ای جامعه حسابداران رسمی ایران" تهیه و تنظیم شده است .


 

ادامه ي مطلب



Facebook Twitter Google + Linkedin Telegram Instagram
Webcodes